Verkkokauppa tuotteena
Puroharju, Miika (2011)
Puroharju, Miika
Saimaan ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112215127
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2011112215127
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, mitä verkkokauppa-alustaa mainostoimisto Mediakolmio Oy:n kannattaisi lähteä käyttämään asiakkailleen. Opinnäytetyö kuvaa verkkokauppoja, niiden hyötyjä ja haittoja, verkossa maksamista, ja esittelee eri ratkaisuvaihtoehtoja verkkokauppa-alustaksi.
Tiedot opinnäytetyöhön kerättiin verkkokauppoja ja verkkomarkkinointia käsittelevistä kirjoista, artikkeleista ja tutkimuksista. Verkkokauppa-alustoista saatiin tietoa eri yrityksiltä ja itse verkkokauppa-alustoihin tutustumalla.
Opinnäytetyö esittelee löydetyn ratkaisuvaihtoehdon syvemmin vastaten projektin vaatimuksiin. Tuloksena on kuvaus verkkokauppa-alustasta, jota Mediakolmio Oy voi käyttää. Tulosta voi hyödyntää myös mikä tahansa yritys, joka on
samanlaisessa tilanteessa pohtimassa, mikä verkkokauppa-alusta on sopiva.
Tiedot opinnäytetyöhön kerättiin verkkokauppoja ja verkkomarkkinointia käsittelevistä kirjoista, artikkeleista ja tutkimuksista. Verkkokauppa-alustoista saatiin tietoa eri yrityksiltä ja itse verkkokauppa-alustoihin tutustumalla.
Opinnäytetyö esittelee löydetyn ratkaisuvaihtoehdon syvemmin vastaten projektin vaatimuksiin. Tuloksena on kuvaus verkkokauppa-alustasta, jota Mediakolmio Oy voi käyttää. Tulosta voi hyödyntää myös mikä tahansa yritys, joka on
samanlaisessa tilanteessa pohtimassa, mikä verkkokauppa-alusta on sopiva.