Uusi huoltopiste
Laitinen, Henri (2011)
Laitinen, Henri
Tampereen ammattikorkeakoulu
2011
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105117323
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201105117323
Tiivistelmä
Tässä työssä selvitettiin Toyota Tammer- Auton uuden huoltopisteen perustamiseen johtaneet syyt ja perustamisen tavoitteet. Työssä on tehty asiakastyytyväisyyskysely, jonka avulla yritys pyrki saamaan vastauksia kohteisiin, joita asiakkaiden näkökulmasta tulisi edelleen kehittää.
Työssä selviää tilanne, jonka seurauksena pohdittiin uuden huoltopisteen tarvetta ja perustamiseen johtaneita syitä. Uuden perustettavan huoltopisteen toimintamalli ja huoltopisteen perustoiminnot käydään myös työn aikana läpi.
Työssä tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella käsitellään tienvarteen sijoitettavan pikahuollon näyttötaulun tarve ja sen mahdollinen pystyttämis aikataulu. Työn tuloksia hyödynnetään asiakaspalvelun parantamiseksi sekä Hatanpään että Elovainion huoltopisteillä. Myös muita asiakaskyselyn perusteella tärkeiksi nousevia kohteita, kuten palvelua tullaan tarvittaessa kehittämään.
Työssä selviää tilanne, jonka seurauksena pohdittiin uuden huoltopisteen tarvetta ja perustamiseen johtaneita syitä. Uuden perustettavan huoltopisteen toimintamalli ja huoltopisteen perustoiminnot käydään myös työn aikana läpi.
Työssä tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn perusteella käsitellään tienvarteen sijoitettavan pikahuollon näyttötaulun tarve ja sen mahdollinen pystyttämis aikataulu. Työn tuloksia hyödynnetään asiakaspalvelun parantamiseksi sekä Hatanpään että Elovainion huoltopisteillä. Myös muita asiakaskyselyn perusteella tärkeiksi nousevia kohteita, kuten palvelua tullaan tarvittaessa kehittämään.