Culminatum Ltd Oy: Analysing and developing the marketing campaign and internet portal of the "Development of welfare entrepreneurs’ business knowledge, network communication and networking" project.
Kotobridza, Kris; Castagna, Aleksi (2010)
Kotobridza, Kris
Castagna, Aleksi
Laurea-ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052610636
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052610636
Tiivistelmä
Culminatum Ltd Oy: Analyzing and developing the marketing campagn and internet portal of the "Hyvinvointipalveluyrittäjien liiketoimintaosaamisen, verkkoviestinnän ja verkostoitumisen kehittäminen" -project
Opinnäytetyö tavoitteena on analysoida Culminatum Ltd Oy:n markkinointi kamppanjaa. Yritys edustaa valtion näkemystä paikallisen kilpailukyvyn edistämisessä kansallisten ja eurooppalaisten säännösten mukaisesti. Lopputyö keskittyy yrityksen hyvinvointiklusteriin and tämän tavoitetta avata uudelleen jo olemassa oleva internettisivusto ja mainostaa sitä.
Lopputyön erityispiirre on, että yritys, jonka markkinointia analysoimme, on voittoa tavoittelematon organisaatio. Tämä asettaa hyöty ja haitta vaikutuksia yrityksen markkinointiin, mistä kerromme tarkemmin lopputyössämme.
Kvantitatiivista tutkimusmenetelmää käytettiin markkinointikampanjan ja nettisivuston käytettävyyden analysoimisessa. Kyselylomake suunniteltiin ja annettiin täytettäväksi 30 ihmiselle Kauniaisten Apteekissa, jonka jälkeen tulokset analysoitiin SPSS ohjelmalla.
Tulosten perusteella kehitimme kehitysideoita markkinointikampanjaa ja nettisivustoa silmälläpitäen. Ideoiden tavoitteena on parantaa palvelun tunnettavuutta ja nettisivuston käytettävyyttä.
Opinnäytetyö tavoitteena on analysoida Culminatum Ltd Oy:n markkinointi kamppanjaa. Yritys edustaa valtion näkemystä paikallisen kilpailukyvyn edistämisessä kansallisten ja eurooppalaisten säännösten mukaisesti. Lopputyö keskittyy yrityksen hyvinvointiklusteriin and tämän tavoitetta avata uudelleen jo olemassa oleva internettisivusto ja mainostaa sitä.
Lopputyön erityispiirre on, että yritys, jonka markkinointia analysoimme, on voittoa tavoittelematon organisaatio. Tämä asettaa hyöty ja haitta vaikutuksia yrityksen markkinointiin, mistä kerromme tarkemmin lopputyössämme.
Kvantitatiivista tutkimusmenetelmää käytettiin markkinointikampanjan ja nettisivuston käytettävyyden analysoimisessa. Kyselylomake suunniteltiin ja annettiin täytettäväksi 30 ihmiselle Kauniaisten Apteekissa, jonka jälkeen tulokset analysoitiin SPSS ohjelmalla.
Tulosten perusteella kehitimme kehitysideoita markkinointikampanjaa ja nettisivustoa silmälläpitäen. Ideoiden tavoitteena on parantaa palvelun tunnettavuutta ja nettisivuston käytettävyyttä.