Parturi-kampaamo Mistralin näkyvyyden parantaminen Ikaalisissa
Halmes, Kaisa (2009)
Halmes, Kaisa
Pirkanmaan ammattikorkeakoulu
2009
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200911266257
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-200911266257
Tiivistelmä
Tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Parturi-Kampaamo Mistralin näkyvyyttä Ikaalisissa.
Tutkimuksella toivottiin tuovan esiin asioita, joilla yrityksen omistajalla on tulevaisuudessa mahdollisuus parantaa yrityksensä näkyvyyttä. Pyrkimyksenä oli antaa yrittäjällä keinoja markkinointiin ja mahdolliseen laajentamiseen.
Työn teoreettinen osa käsittelee palvelua käsitteenä, asiakaspalvelua ja markkinointiviestintää, etenkin painottuen mainontaan.
Tutkimus suoritettiin kvantitatiivisena tutkimuksena Ikaalisissa. Aineisto kerättiin kyselykaavakkaan avulla, jonka asiakas sai täyttää asioidessaan yrityksessä. Tulokset analysoitiin Excel- ohjelmaa apuna käyttäen.
Tutkimustulokset on esitettynä työn lopussa. Näiden tulosten perusteella on tehty johtopäätöksiä ja parannusehdotuksia omistajalle ja yritykselle tulevaisuutta silmällä pitäen.
Tutkimuksella toivottiin tuovan esiin asioita, joilla yrityksen omistajalla on tulevaisuudessa mahdollisuus parantaa yrityksensä näkyvyyttä. Pyrkimyksenä oli antaa yrittäjällä keinoja markkinointiin ja mahdolliseen laajentamiseen.
Työn teoreettinen osa käsittelee palvelua käsitteenä, asiakaspalvelua ja markkinointiviestintää, etenkin painottuen mainontaan.
Tutkimus suoritettiin kvantitatiivisena tutkimuksena Ikaalisissa. Aineisto kerättiin kyselykaavakkaan avulla, jonka asiakas sai täyttää asioidessaan yrityksessä. Tulokset analysoitiin Excel- ohjelmaa apuna käyttäen.
Tutkimustulokset on esitettynä työn lopussa. Näiden tulosten perusteella on tehty johtopäätöksiä ja parannusehdotuksia omistajalle ja yritykselle tulevaisuutta silmällä pitäen.