Avohilmon laatuprosessi : versio 1.0
Mölläri, Kaisa; Saukkonen, Sanna-Mari (2020-11-30)
Mölläri, Kaisa
Saukkonen, Sanna-Mari
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
30.11.2020
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021052631677
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021052631677
Kuvaus
Julkaisun sähköinen versio:
https://yhteistyotilat.fi/wiki08/display/JULAVLA
Hoitotakuusäännöksillä on määritelty hoitoon pääsystä, hoidon tarpeen arvioinnista ja hoitoon pääsyn enimmäisajoista ei kiireellisessä hoidossa.
Tämän laatuprosessin tarkoitus on kuvata tietotuotantoprosessi liittyen perusterveydenhuollon hoitoon pääsyn seurantaan. Laatuprosessissa kuvataan, miten THL seuraa ja tarkistaa tiedon oikeellisuutta, ja miten sitä korjataan yhdessä palveluntuottajien kanssa. THL:n tehtävänä on tarkistaa, että palveluntuottajilta saadaan kerättyä se perusterveydenhuoltoon liittyvä seurantatieto, joka on heille ohjeistettu Hilmo-oppaassa.
https://yhteistyotilat.fi/wiki08/display/JULAVLA
Hoitotakuusäännöksillä on määritelty hoitoon pääsystä, hoidon tarpeen arvioinnista ja hoitoon pääsyn enimmäisajoista ei kiireellisessä hoidossa.
Tämän laatuprosessin tarkoitus on kuvata tietotuotantoprosessi liittyen perusterveydenhuollon hoitoon pääsyn seurantaan. Laatuprosessissa kuvataan, miten THL seuraa ja tarkistaa tiedon oikeellisuutta, ja miten sitä korjataan yhdessä palveluntuottajien kanssa. THL:n tehtävänä on tarkistaa, että palveluntuottajilta saadaan kerättyä se perusterveydenhuoltoon liittyvä seurantatieto, joka on heille ohjeistettu Hilmo-oppaassa.
Kokoelmat
- Kirjat [4197]