Asiakaspalvelua puhelimessa : puhelinneuvontaosaamisen kehittäminen speed dating -simulaatiolla
Paija, Tuuli; Ojala, Sanna (2020)
Paija, Tuuli
Ojala, Sanna
Suomen poliklinikkasairaanhoitajat ry
2020
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020101283715
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2020101283715
Tiivistelmä
Hoitotyöntekijöiden toteuttama puhelinneuvonta on lisääntynyt nopeasti viimeisen vuosikymmenen aikana (1).
Vaikuttavan, asiakaslähtoisen ja onnistuneen puhelinneuvonnan toteutumiseksi onkin olennaista kiinnittää huomiota hoitotyöntekijöiden puhelinneuvontaosaamisen kehittämiseen (2).
Vaikuttavan, asiakaslähtoisen ja onnistuneen puhelinneuvonnan toteutumiseksi onkin olennaista kiinnittää huomiota hoitotyöntekijöiden puhelinneuvontaosaamisen kehittämiseen (2).