Opiskelijaa aktivoiva harjoittelu kehittää opiskelijoiden innovaatiokompetensseja
Mört, Susanna; Leppänen, Marika; Vuoriranta, Henna; Eloranta, Sini (2019)
Mört, Susanna
Leppänen, Marika
Vuoriranta, Henna
Eloranta, Sini
Turun ammattikorkeakoulu
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019092329360
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019092329360
Tiivistelmä
Turun ammattikorkeakoulun innovaatiopedagogiikan keskeinen ajatus on, että opiskelija nähdään aktiivisena osallistujana oppimisprosessissa. Tulevaisuuden terveysalan osaaja tarvitsee innovaatiopedagogiikkaa teoriaopintojen lisäksi myös ammattitaitoa edistävän harjoittelun tueksi. Opiskelijaa aktivoivan harjoittelun avulla voidaan kehittää opiskelijan innovaatiokompetensseja myös työelämäharjoittelujaksojen aikana. Harjoittelu opiskelijaosastolla vaikutti myönteisesti opiskelijoiden innovaatiokompetenssien kehitykseen.