Asiakaspalautteen kansallisen keruun yhtenäistäminen – sisällölliset ehdotukset : Projektin loppuyhteenveto
Peränen, Niina; Sainio, Salla (2018)
Lataukset:
Peränen, Niina
Sainio, Salla
Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
2018
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019081424200
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019081424200
Tiivistelmä
Raportissa on esitelty sisällölliset ehdotukset asiakaspalautetiedon kansallisen keruun toimintamallille. Kansallisen mallin tavoitteena on edistää mahdollisuuksia tuottaa yhtenevää ja vertailukelpoista tietoa asiakkaiden tyytyväisyydestä palveluihin eri alueilla.
Kokoelmat
- Kirjat [4187]