Hyvä työelämä Suomen kilpailukykytekijänä: työelämäbrändiryhmän raportti
Alasoini, Tuomo; Antila, Juha; Hakonen, Hiilo; Hasu, Mervi; Lyly-Yrjänäinen, Maija; Niemi, Merja; Pakarinen, Terttu; Ramstad, Elise; Stålhammar, Hannu (2017-01-12)
Alasoini, Tuomo
Antila, Juha
Hakonen, Hiilo
Hasu, Mervi
Lyly-Yrjänäinen, Maija
Niemi, Merja
Pakarinen, Terttu
Ramstad, Elise
Stålhammar, Hannu
Työ- ja elinkeinoministeriö
12.01.2017
Julkaisusarja:
Työ- ja elinkeinoministeriön julkaisuja 42/2016This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-327-173-9Tiivistelmä
Julkaisu sisältää ehdotuksen Työelämä 2020 -hankkeen johtoryhmälle siitä, kuinka Suomen työelämäbrändiä tulisi vahvistaa. Työelämäbrändin kehittämisen tarkoituksena on tukea Suomen talouskasvua pitkällä aikavälillä, auttaa Suomea menestymään kansainvälisessä yhteistyössä ja nostaa Suomea esimerkiksi ja innoittajaksi muille. Työelämäbrändtyön ensisijaisia asiakkaita ovat ulkomaiset sijoittajat, yritykset, työvoima ja kuluttaja-asiakkaat