Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The development of secondary students’ feedback literacy : peer assessment as an intervention
Ketonen, Laura; Nieminen, Pasi; Hähkiöniemi, Markus (Routledge, 2020)A growing body of research has recognized the importance of students’ having active roles in feedback processes. Feedback literacy refers to students’ understandings of and participation in feedback processes, and research ... -
Teachers and upper secondary school students' views on the role of teacher feedback in motivating Finnish EFL students to improve their written skills
Vornanen, Katariina (2021)Opettajapalaute on merkittävä osa niin opettajien työtä kuin oppilaiden oppimisprosessia. Samalla tavalla myös oppilaiden motivaatio voi olla merkittävä tekijä oppimisen edistymisessä. Tässä tutkimuksessa kartoitetaan ... -
Finnish upper secondary school students’ views on feedback for English oral skills
Suomalainen, Enni (2020)Palautteen merkitystä oppimiselle on tutkittu paljon ja Suomessa sekä Perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet (2014) että Lukion Opetussuunnitelman perusteet (2015) tunnistavat sen merkityksen osana arviointia ja ... -
How Do Lower-Secondary Students Exercise Agency During Formative Peer Assessment?
Ketonen, Laura; Nieminen, Pasi; Hähkiöniemi, Markus (Springer, 2023)Exercising agency is an inherent component of peer assessment. However, the research on agency in peer assessment is scarce. This case study explored how seventh grade science students exercised agency during formative ... -
From being assessed to becoming an assessor : exploring the professional identities of student and novice teachers of English in assessment literacy
Vesala, Vera (2022)Tämän laadullisen maisterintutkielman tarkoituksena oli tarkastella kuuden nuoren englannin opettajan ammattiiidentiteettiä arvioijana. Erityinen kiinnostuksen kohde oli uran nivelvaihe, jossa arvioitava kasvaa arvioijaksi. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.