Ketteryyttä asiakaskeskeisen liiketoimintamallin jatkuvaan kehittämiseen ja uudistamiseen
Ojasalo, Katri; Ojasalo, Jukka (2016)
Ojasalo, Katri
Ojasalo, Jukka
Teknologian tutkimuskeskus VTT
2016
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-38-8425-3
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-38-8425-3
Tiivistelmä
Asiakaskeskeisyys korostuu lähes jokaisen yrityksen ja muun organisaation strategiassa ja arvoissa. Mutta kuinka helppoa näiden strategioiden ja arvojen jalkauttaminen on? Näkyykö aito asiakaskeskeisyys kovinkaan laajasti liiketoiminnan arjessa? Miten pystyisimme paremmin hyödyntämään asiakastietoa ja ketterästi uudistamaan liiketoimintaa asiakkaiden arvostusten ja tarpeiden muuttuessa? Miten voisimme systemaattisemmin kehittää rooliamme asiakkaan arjessa nyt ja tulevaisuudessa?